Teşekkür



Herşeye başladığım yerde;

hikâyelerimi saklayan,
beni her daim sarmalayan şehrin omzunda başım.

Eski defterleri karıştırıyorum, sayfa sayfa, satır satır...
Anlar, anılar bir bir kucaklıyor beni,
gecenin bu saati.
Yalnızlığımın kalabalığına bir ben şahidim,
birde zifiri gökyüzü ile gecenin sessizliği.

Geceyi aydınlatan,
ayazı yakan bir kavuşma bu.
Serin ve dipsiz bir kuyunun en dibinde,
Huzurlu, mışıl mışıl bir uykunun keyfinde.
Karmakarışığım.

Hatırlıyorum.
Hatırlanmaya değer her şey aklımda tastamam.
Şarkılar, şiirler, ağaç gölgelikleri...
Akıyorum birinden diğerine,
radyoda birbiri ardına çalan şarkılar gibi.

"Keşke"m yok,
otuz yılım yüze bedel.
Ne varsa yaşanan dünde,
Hepsi bana kıymetli birer hediye.

Soluk soluğa uyandığım sabahlar,
Uyku tutmayan geceler,
Beni ben yapan ne varsa hepsine teşekkürler...


24.12.2019-Diyarbakır

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Di(yar)bakır

Bir Ağaç mı Olsaydım?

Y/az